Archive for the ‘hampeh’ Tag

Betul ke…?

ini bukan gambar aku...

ini bukan gambar aku...


Seorang teman mengatakan kepada aku:

Lelaki Melayu ni tak kemas…
Selekeh…
Kadangkala baju tak gosok…
Seluar koyak…
Ada gak yang tak pakai deodarant, apatah lagi minyak wangi…
Rambut lak tak letak minyak, sikat pun tak, serabai jer…
Kononnya nak tunjukkan empunya diri tu orang yang sederhana…
Tapi hampeh…

Betul ke…?

aduyai…!

Advertisements

2 Jam Sebelum Bengkel Berakhir…

abstrac

Wahai tanduk, kenapa telinga aku dipulas?

Oh nila, kenapa kau rosakkan susu itu?

aduyai…!

Jangan Lupa Bawa Toyol…

toyol

Ini bukan tajuk filem baru arahan Ahmad Idham ataupun Pierre Andre apatah lagi Brother Mamat Khalid.

Tajuk di atas ditujukan khas buat bebudak sekolah yang akan mengambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia. Semoga anda semua dapat menjawab dengan baik dan jika tak boleh jawab, jangan lupa bawa toyol, dadu dan minum air penerang hati dan segala bagai. Kalau tak boleh jawab jugak, sendiri mau ingat k!!! Sapa suruh tak belajar awal-awal!!!

spm

Fuh dengorkan cara nasihat tu macam bagus je aku ni, padahal SPM aku pun hampeh…

aduyai…!