Archive for the ‘baju’ Tag

Betul ke…?

ini bukan gambar aku...

ini bukan gambar aku...


Seorang teman mengatakan kepada aku:

Lelaki Melayu ni tak kemas…
Selekeh…
Kadangkala baju tak gosok…
Seluar koyak…
Ada gak yang tak pakai deodarant, apatah lagi minyak wangi…
Rambut lak tak letak minyak, sikat pun tak, serabai jer…
Kononnya nak tunjukkan empunya diri tu orang yang sederhana…
Tapi hampeh…

Betul ke…?

aduyai…!

Advertisements

Gobok baju baru…

Gobok lama yang dah tak cukup ruang...

Gobok lama yang dah tak cukup ruang..

Budget ciput, beli yang macam ni je...

Budget ciput, beli yang macam ni je...

Ok ar, kira cun ar ni...

Ok ar, kira cun ar ni...

tak sampai setengah jam...

tak sampai setengah jam...

aduyai…!