Archive for the ‘temerloh’ Tag

Ganu Kite I…

11 pagi dari kolumpo…
Bhenti makan kt temerloh…
Apa lagi ikan patin gulai tempoyak laa! Amat layan…
ikan patin gulai tempoyak
6 petang sampai kuala terengganu…
Bhenti makan kt area batu buruk…
Nasi ayam yunnan special lagi…
nasi ayam yunnan
Check in bilik…
Malam tak kuar, kononnya nak tengok badminton all england…
tapi badminton all england yang tengok aku… Zzzz kroh Zzz kroh…

aduyai…!

*p/s gambar akan diupdate kemudian ye huhuhuhu

Advertisements

Gumbira dalam keciiiwa…

image099
7.45 pagi tadi aku gerak ke Temerloh ada urusan kerja. Singgah di Genting Sempah untuk sarapan. Makanan agak kureng. 9.55 pagi sampai pekan Temerloh dan dalam 10.05 pagi mula presentation. Penerimaan yang baik. 10.40 mula pencarian aku mencari kedai makan yang sedap di pekan Temerloh tapi hampeh… Singgah di satu kedai tu, aduyai… Dari selera nak makan terus jadi tak selera… Aku pun tak tau macam mana aku boleh masuk kedai tu, kotor tu… Aduuuh… Menyesal…. Maka dengan keciiiiwaa aku gerak balik ke KL.

12.20 tengahari aku sampai Damansara Utama, settlekan hal dalam 15 minit dan bergerak ke Kajang untuk satu lagi urusan.

Kesimpulannya outstation kali ni gumbira dengan hasil presentation tapi keciiwa dengan makanan…

aduyai…!