2 Jam Sebelum Bengkel Berakhir…

abstrac

Wahai tanduk, kenapa telinga aku dipulas?

Oh nila, kenapa kau rosakkan susu itu?

aduyai…!

11 comments so far

  1. Nasron al-Jauhari on

    tu gambor tanduk ke teliga? tertumpah susu atau nila? musykil laa…

    salam kenal.

    nasron aljauhari

  2. gerektua on

    nasron:
    itu gambaran perasaan aku yg gundah gulana!
    hehehe salam perkenalan…
    blog aku ni tak la ilmiah sangat… biasa2 jer…
    sekadar menulis apa yg nk ditulis…
    jemput dtg lagi hehehe

  3. bumilangit on

    hai mana kepala, mana telinga dan cerita nila kita?

    buleh buat lagu la kawan!

  4. gerektua on

    bumilangit:
    hehehe aku main tamborin bleh la… ko penyanyi ye..

  5. nurcahaya on

    apasal yg hati tgh gundah gulana nie…
    gambar apa yg letak 2…

  6. gerektua on

    nurcahaya:
    hmm jika bercerita membuka pekung organisasi sendiri lak, jadi lebih baik diluahkan mcm tu jer… entah… abstrak… ekpresi emosi sy yg kacau bilau, gundah gulana, aduyai…!

  7. Bayan on

    Bengang. Kerana LEMBU BANGANG seekor bawak lumpur, sekandang lembu cerdik yang lain terpalit lumpur sama. Arghhh…tak mahu mengaku dah kerja kat sini.

  8. […] Tanduk dan Lif Suka dengar ayat ini. Aduhai, tanduk dan nila banyak mengajar saya selama beberapa hari […]

  9. gerektua on

    bayan:
    cik bayan pn kena jugak ke? ingatkan organisasi saya je yang menghadapi permasalahan macam tu

  10. hairieusoff on

    mencucuk hidung..aduyai….

  11. ieja on

    cmne nk tgk sbnrnye gmbr tuh?? x jumpe tanduk pun


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: