Archive for the ‘One Utama’ Tag

Belated Gong Xi

Gong Xi Fa Cai… Selamat Tahun Baru Cina… Memandangkan aku ni makhluk yang suka berjalan-jalan di pusat membeli-belah, maka aku pun amik la gambar…

subang parade

subang parade


the curve

the curve


oneU

oneU


midvalley

midvalley

Itulah antara tempat yang sempat aku singgah, cuma aku terperasaan satu bende iaitu aku tak pernah tengok satu jenis set perayaan pun kat Sogo… Hmm nape agaknya ye?

aduyai…!

Kismes…

bangsar village

bangsar village


cineleisure

cineleisure


ikano powercentre

ikano powercentre


midvalley

midvalley


One Utama

One Utama


plaza sungai wang

plaza sungai wang


the gardens

the gardens

Sebenarnya aku tak rancang pun nak gi tempat-tempat membeli belah ni… Gi pun sebab ada nak jumpa kawan, jumpa client, tempat berteduh coz hujan dan lain-lagi la… Terjebak la jugak beli barang tapi bukan kat semua tempat… hehehe

aduyai…!