Archive for the ‘demam’ Tag

Sardin dan ikan bilis…

Lama aku termenung kat kedai makan, tak tau nak makan apa… Yang pasti aku teringin nak makan sardin dan ikan bilis goreng. Yaa… sardin dan ikan bilis goreng pasti mampu membuka selera aku…

img_2438
ikan-bilis-mayang-bawang-lada

Masa sakit ni la mengidam nak makan itu ini lak… Macam budak-budak la plok..

aduyai…!

Advertisements

Demam…

Slimut jgn x slimut.
Kang jadi mcm aku payah.

Dah sihat?

Terima kasih rakan dan rakan. Sms yang cukup bermakna. Aku memang jenis yang susah nak demam. Tapi bila sekali demam… Aduyai…! Punya la lama nak baik. Perkara yang aku lakukan untuk bagi cepat baik ialah berselubung dalam selimut, memakai baju tebal dan stokin. Bila bangun je badan berpeluh dan sedikit kebah.

Harap esok pagi aku baik sepenuhnya kerana banyak keja menanti…!

aduyai…!