Gobok baju baru…

Gobok lama yang dah tak cukup ruang...

Gobok lama yang dah tak cukup ruang..

Budget ciput, beli yang macam ni je...

Budget ciput, beli yang macam ni je...

Ok ar, kira cun ar ni...

Ok ar, kira cun ar ni...

tak sampai setengah jam...

tak sampai setengah jam...

aduyai…!

7 comments so far

  1. bayan on

    hahahaha…..sudah tiba masanya anda melipat baju yang sesuai dan muatkan dalam rak sahaja. Itu lebih kemas kan?

  2. gerektua on

    bayan:
    memilih untuk gantung kerana lebih cepat dan mudah dari melipat

  3. نورنانا on

    saya tak suka jenis ni. masa dok umah sewa dolu2, mesti nak kena beli jenis ni kan? pastu problem nya sama, roboh..

  4. gerektua on

    nur nana:
    hehehe itu la dia silap percaturan…
    mlm semlm sy dh modified, harap bertahan…
    hehehe

  5. yan giggs on

    salam abang pac..

    ahahhaha.. adoyyyyai…
    mane lar ade oghang pakai almari macam tuh lagik bang oi..
    adoyai.. gaji riban2 pon nak save budget lagi ka??
    ahahah

    adoyyyyaiiii

    :peace:
    yan giggs🙂

  6. gerektua on

    yan giggs:
    hehehe itu aje budget yg ada dik ooii…
    aduyai…!

  7. ieja on

    erk…sy pun gune gobok cmtu jgk..xde org pakai dh ke yan??
    set la en gerek..beli kt giant la.tahan


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: