Sepupu Sepapat Sepapan…

PEKERJA-PEKERJA BARU DI SEBUAH AGENSI…

Meja yang sana tu ANAK SEDARA si polan bahagian A…
Meja yang depan pintu tu SEPUPU si polan bahagian B…
Meja yang bertentangan stor tu DUA SEPUPU si polan bahagian C…
Meja yang dekat tingkap tu ANAK TIRI si polan bahagian D…
Meja yang sebelah bilik mesyuarat tu SEPUPU ANAK TIRI si polan bahagian D jugak…
Meja yang besar tu CUCU SEDARA si polan bahagian E…

aduyai…!

12 comments so far

  1. peihong on

    hehehhee

    setentang dengan meja besar tu jiran sebelah rumah atuk sedara belah mak si polan yang kahwin cerai je dah 3 kali…..

    boleh macam ni ka?

  2. demang on

    abes tu.. kau? hehehe..

  3. oney on

    kabel kuat tu

  4. sebaliktabir on

    Bersaudara & Co Sdn Bhd.
    hehehe….

  5. bayan on

    kamu, sedara atau cucu siapa pula?

    Sangat tertekan la ini macam. Kalau betul-betul berkelayakan tidak mengapa. Jika tidak, parahah agensi.

    Mungkin senang mahu berbincang. Tetapi parah agensi apabila semua cuti.

  6. gerektua on

    peihong:
    dikira bau2 bacang ok gak tu…

    demang:
    aku rasa aku ni dia org tersilap pilih kot… sebabnya bila aku masuk keje ada la 2-3 org yg tanya aku ‘ko ni kwn si polan tu ke?’
    yeah now aku dh faham kenapa soalan tu diajukan pada aku…
    sian mamat tu, dia org dh tersalah amik org huhuhu

    oney:
    ingatkan zaman skrg dh tak guna kabel… ye la zaman wireless la katakan…

    sebaliktabir:
    itu la ghope nye…

    bayan:
    sy hanya manusia biasa yg berasal dari keluarga biasa (mcm jawapan budak2 AF jer)
    hehehe ok gak tu lengang skit hahaha aduyai

  7. nurcahaya on

    a’a ek…awak pun saja kot x nk cita saudara kepada pengarah..aduyai…

  8. mirhans on

    itu satu bonus namanya, naseb baek kita takda sedara kat mana2 syarikat, jika tidak tentu boleh tumpang sekaki kat sana. bertuahnya mereka..

  9. gerektua on

    nurcahaya:
    hehehe kalau sy sedara pengarah, confirm minta jwtn tinggi dr skrg ni huhuhu

    mirhans:
    awk goda la bos tempat pratikal awk tu… nanti abis pratikal confirm dia serap awk hahaha aduyai..

  10. mirhans on

    erk!..tak sesuai langsung nak goda..semua da evergreen..yark..

  11. ieja on

    xyah gune kabel…nanti sok x perform..”tu anak sedara pd mak belah ayah belah atok belah uwan aku tu”

  12. ainunlmuaiyanah on

    di universiti saya juga begitu. zaman sekarang kalau kabel kuat, boleh dapat jawatan yang bagus-bagus juga. tapi kan yang tak bagusnya mutu dalam pekerjaan tesebut


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: