Sudah Tiba Masanya…

Rambut aku panjang…
Sengaja dibiarkan panjang…
Dah lama tak simpan sampai panjang…
Walaupun pada aku belum beberapa panjang…
Tapi kebanyakan yang melihat mengatakan panjang…
Jadi aku pun cari la gambar potongan rambut yang tak berapa panjang…
Untuk ditunjukkan pada tukang gunting rambut untuk memotong rambut aku yang panjang…

gaya satu

gaya satu


gaya dua

gaya dua


gaya tiga

gaya tiga


gaya empat

gaya empat


gaya lima

gaya lima


gaya enam

gaya enam

Eeerrk gaya enam?

aduyai…!

19 comments so far

  1. oney on

    aku vote 6..
    sure ko nampak cute n seksi..hehe

  2. sebaliktabir on

    No 6 tu gaya sepanjang zaman…
    Bila sampai masanya nanti tau la… hehehe

  3. tupat on

    salam sahabat, aku rasa gaya ke 6 tu yg lebih mancho untuk kita yang ber”peyut” nih… ahakss…

  4. mirhans on

    aku vote gaya 2..haha..gaya enam xyah pilih, tunggu je anda berumur 40 tahun ke atas.haha..gaya 6 bukan pilihan. Hope..haha..

  5. gerektua on

    oney:
    auuuww…

    sebaliktabir:
    fullamak aku lebih rela botak dari mcm gitu… aduyai…

    tupat:
    utk kita? rasanya lebih tepat utk saudara yg sememangnya sejak azali mcm tu kan kan kan kan hahaha aduyai…

    mirhans:
    umur 50 tahun pn blum tentu nk pilih gaya tu lg hahaha pilihan yg bagus!

  6. isnsuhada on

    hahaha gaya ke 6 tu okey gak kalau da susah2 sgt xtau nk gunting camner?

    tp gaya ke 2 tu aku rasa sesuai kot..

  7. Nazz on

    Fullamak… yang ke enam tu mancho tol la… kalau pilih yang tu.. awex tak berenti nangis la .. kalau tengok… fuuhh… awook!

  8. gerektua on

    isnsuhada:
    ko mmg kijam huhuhu gaya kedua? menarik menarik

    nazz:
    aku ok beb tp hati lelaki tak sanggup melihat wanita menangis… hahaha poyo ya amat jawapan aku…

  9. buzzybug on

    vote for number 1… bukan sbb gaya rambut dia, tp, sbb hensem laa plak lelaki tu.😀

  10. gerektua on

    buzzybug:
    hahaha aduyai…

  11. en_me on

    hmmm..

  12. Katerina on

    Aku vote gaya 6.. senang!! tak payah beli sikat.. Save duit!! hahha

  13. aida on

    gaya satuuuuuu.. seksi gitu!

  14. wanda on

    gaya tiga la…
    pastu anda sengeh la penuh smangat cam die! hehe

  15. gerektua on

    en_me:
    ye en_me…

    katerina:
    hahaha 10 tahun lagi kalau aku masih bernafsu utk berambut mcm tu huhuhu

    aida:
    hensem er mamat no satu tu… rambut mcm tak siap jer pn seksi er? sukar utk menduga taste kaum prmpn ni huhuhu

    wanda:
    nak buat gaya tiga tu ok… tapi bila bab kena sengih mcm tu je yg kantoi.. gigi berterabur hahaha aduyai..

  16. nurcahaya on

    gaya ke 5 la…
    nampak muda..
    bebudak muda sekarang nie kan wat 2…
    nk tanduk org pun senang..tajam ..hehehe..

  17. gerektua on

    nurcahaya:
    nampak muda er? ok gak tu sebab sy ni tua seblum usia huhuhu aduyai..

  18. Adib Anas on

    Gaya 2 kot…

  19. gerektua on

    adib anas:
    yeaah…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: