Lagu Kegemaran…

muzik1
Aku ada lagu kegemaran aku…
Dia ada lagu kegemaran dia…
Kamu ada lagu kegemaran kamu…

Tetapi apabila lagu kegemaran kamu itu dipasang setiap hari dari Isnin hingga Jumaat… Dari pukul 9 pagi hingga ke 5 petang… Dan hampir 2 bulan berlarutan…

Boleh muntah dibuatnya…

aduyai…!

23 comments so far

  1. ieja on

    nyanyi sorang2 je dlm kete..xyah dgr lagu2 tu

  2. elizsue on

    dengar la nasyid..nasyid jarang dipasang during office hour..dengar pun x sakit kepala…

  3. buzzybug on

    dipasang? ke sengaja dipasang? hehe…

  4. gerektua on

    ieja:
    masalahnya dia pasang kat opis…

    elizsue:
    anak muda zaman skrg ni mana la nk dgr nasyid lg huhuhu

    buzzybug:
    menurut sumber yg blh dipercayai dia mmg macam tu… tp kali ni amat kritikal, seblm ni paling tinggi pn sebulan jer… aduyai

  5. elizsue on

    suro dier pakai headfon..dengar sorang2..

  6. mirhans on

    haha..itu ss le namanya.xpa bglah moral support dengan miming kan mulut anda, seolah2 anda juga menyukai lagu beliau, scra tdk langsung kta pun akn turut suka..hehe

  7. aida on

    sabauuuuuu

  8. gerektua on

    elizsue:
    cadangan diterima… akan diusulkan…

    mirhans:
    2 minggu pertama tu amat suka… 2 minggu yang seterusnya mula lemau… 2 minggu seterusnya lagi mula loya2… 2 minggu seterusnya lagi dan lagi mula rasa nk muntah aduyai..

    aida:
    tengah sabau ni kak…

  9. wanda on

    opismate saye pun ade camtu…
    4 lagu yang same tiap2 hari…
    8.30am-5.30pm….
    so, saye sangat memahami situasi anda…
    lalalala..

  10. aishah on

    sabar jer la.

    curi2 lah tambah lagu lain dalam playlist dia.

    takpun awak jer yang pasang lagu lain kuat2 biar dia terpaksa tutup playlist dia.

  11. demang on

    laaa.. kau pasang la lagu kegemaran kau pulak! lawan lagu kegemaran sape lagi best! suruh satu opis vote! hehehe..

  12. gerektua on

    wanda:
    oooh ada jugak spesies mcm tu di tempat saudari..

    aishah:
    menurut sumber yang boleh dipercayai… beliau merupakan seorang yang amat tegar dan tak amik pusing dengan gangguan2 lain aduyai

    demang:
    hahaha walaupun ku punya lagu kegemaran tapi idok le tahan mendengo nye sampai 2 bulan…

  13. Bayan on

    “Ayat-ayat cinta bercerita…..
    Cintaku padamu….

    Hahahha….terima ajelah.

  14. gerektua on

    bayan:
    lagu kegemaran cik bayan ke?

  15. Bayan on

    Bukan kegemaran. Bila disumbat 12 kali 5…boleh jadi tuli dibuatnya. Kalah zikir.

  16. nurcahaya on

    agaknya dia cuba sampaikan sesuatu sejak 2 bulan yg lalu…
    cuba gerek hayati betul2….
    mungkin sidia cuba menyampaikan isi hatinya…

  17. gerektua on

    bayan:
    oooh cik bayan pun mhadapi masalah yg sama rupanya aduyai…

    nurcahaya:
    nak menyampaikan pada sapa cik nurcahaya oooiii… semuanya lelaki dlm opis tu… perempuan lak dh jadi bini orang… eeerr adakah dia gay?! oooh tidak

  18. oney on

    yo..hantar virus .. kahkahkah

  19. gerektua on

    oney:
    kang nanti dia mainkn lagu tu kt pc aku plak… lagi lunyai aku dibuatnya…

  20. nurcahaya on

    hahaha…
    zaman sekarang nie apa2 pun boleh jaga hehehe…
    entah2 ada jejaka yg terpikat….

  21. gerektua on

    nurcahaya:
    hahaha sy ni serabai & selekeh… masakan bisa ada jejaka yg berminat, aweks2 pun lari huhuhu tak percaya tanya kak aida huhuhu

  22. nurcahaya on

    u never know….

  23. wanda on

    leh tahan lagi kalo lagu kegemaran itu lagu best…
    cube kalo fevre song opis mate saye lagu jiwang leleh 90-an tu..
    bernanah weh….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: