Kata Isteri Kawan Aku…

robot
Kata isteri kawan aku: Kehidupan kita ni macam robot… Bangun pagi gi keje, petang balik keje, jaga anak, lahirkan anak dan itulah yang kita lalui setiap hari…

Kata kawan aku: tapi robot tak boleh beranak…

Kata aku: aduyai…!

8 comments so far

  1. aida on

    lebih teruk dari robot gerek oiii.

  2. fida on

    Adakah robot juga mempunyai hati dan perasaan seperti manusia? Mungkin tidak..

  3. ainunlmuaiyanah on

    Robot? betul juga, ikut apa orang caap, tunduk pada kehendak sekeliling. Kadang-kadang kita tak boleh buat ap ayang kita mahu

  4. sebaliktabir on

    Robot tu bergantung pada penciptanya.
    Memang robot tiada hati dan perasaan,tak boleh beranak tapi robot ada reaksi.

    Robot tak buang anak…

  5. lydiarayyan on

    mana ada macam robot..banyak benda org leh buat robot tak le…
    org tu tertekan ngan routine dia kot..

  6. ieja on

    kata isteri kawan aku…bkn isteri aku rupenye…bilakah?

  7. mirhans on

    haha..skang ni banyak da robot jepun kena cipta, canggih2..robot punya perasaan pun da ada, manatau 1 ari nti diorang wat robot yg boleh beranak, sapa tau?

  8. gerektua on

    aida:
    aduyai…!

    fida:
    eeer mungkin ada kot…

    ainun:
    hmmm btul tu… sy setuju…

    sebaliktabir:
    jgn katakan robot, binatang pun tak buang anak…

    lydiarayyan:
    hehehe entah la… mungkin kwn isteri sy tu melalui pekara yg sama setiap hari…

    ieja:
    insyaAllah coming soon hahaha

    mirhans:
    pergh… mcm la agaknya ye… huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: