Dari Ganu Membawa Ke Melaka…

taming sari
Kapal Dagang Dari Seberang
Sarat Muatan Kayu Meranti
Dari Jauh Tuan Datang
Orang Melaka Sedia Menanti

Penat lelah ku sebelum ini kulampiaskan di Melaka… Walaupun panas terik mentari menjamah tubuh… Atas semangat cuti-cuti Malaysia yang tinggi kugagahi jua… 3 hari memang tak cukup woo nak pusing Melaka ni… Banyak tempat menarik… Sempat jugak aku menyelit menyelesaikan urusan keje kat Melaka…

aduyai…!

8 comments so far

  1. buzzybug on

    amik gambar dari tempat apa tu?

  2. sebaliktabir on

    Singgah belah mana pulak ni?
    Asam pedas katne best?

  3. aida on

    alaihai, nape x bagitau nak datang melaka awal2. boleh gak kak aida tunggu kat tol ayer keroh… sambut ngan kompang lagi wehhhhhh

  4. ciq on

    yess..sy pon ke melaka ritu..bes2..hehe

  5. gerektua on

    buzzybug:
    apa kenamanya pun… gereja lama yg ada patung tu…

    sebaliktabir:
    hehehe ada sudah jumpa itu asam pedas baeek punya… nanti next entri…

    aida:
    waaah itu mcm nk sambung mempelai je tu huhuhu

    ciq:
    yeah memang best… cuaca pn mantap… panas sentiasa…

  6. aishah on

    gambar tu cantik…

    berpantun plak….🙂

  7. gerektua on

    aishah:
    blum tgk org yg amik lagi hahaha poyo jer… dh ke melaka, jawabnya kena la berpantun huhuhu

  8. lonie on

    sy tak penah dtg melaka ne… hehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: