Ganu Kite Lagi – Ikan Bakar Bawah Jambatan

Sebelum…

perhatikan betul-betul... Fokus!

perhatikan betul-betul... Fokus!

Selepas…

Ooooh sedaaap...

Ooooh sedaaap...


Ooooh lazat...

Ooooh lazat...


Ooooh menyelerakan...

Ooooh menyelerakan...


RM50 hengget aje...!

RM50 hengget aje...!


4 pinggan nasik, 5 jenis minuman dan 3 ekor ikan bakar = RM50 hengget! Kalau tau murah, nescaya akan kutambah 2-3 ekor ikan lagi…

aduyai…!

14 comments so far

  1. ieja on

    konpius…blog maria tunku sabri ke gerektua nih?? hehehhe~~

    murahnye rm50..demo ckp ganu ke? ikang 3 ekor

  2. Najwa Aiman on

    Berapa orang yang makan tu?

  3. Najwa Aiman on

    Eh… empat orang la makan, kan? Sebab 4 pinggan? Ke… memang sorang je yang makan 4 pinggan tu???

  4. ciq on

    mmg murah pon..kalo nk cepat gemuk ..duk je kat ganu tuhh..hehe..

    *rindu kat ganu kiter..=(*

  5. sebaliktabir on

    Ikan goreng ratah macam KFC tak cuba ke? ­čÖé

  6. buzzybug on

    murah giler!!

  7. Bayan on

    Murah, murah juga…tambah, tambah juga. Ingat, perut tu dah ke depan. Susah nanti kalau sanding.Susah nak bentuk kain sampin.

  8. gerektua on

    ieja:
    hehehe masih lagi blog gerektua huhuhu cakap biaseee jerr

    najwa aiman:
    yg 5 org, yg makan 4 org, kalau sorang rugi woo makan nasi sampai 4 pinggan, kalau ratah 4 ekor ikan haa itu ok huhuhu

    ciq:
    hehehe ciq skrg kt ne?

    sebaliktabir:
    ooh slalu gak… mknan waktu petang huhuhu

    buzzybug:
    itu laa dier… nk gi lagi!

    bayan:
    lelaki tanpa perut ibarat rumah tanpa halaman… lagi besar perut ibarat rumah corner lot hehehe

  9. nickmenza on

    sabah mungkin lagi heaven untuk makanan begini dan harga begitu.

  10. ainunlmuaiyanah on

    lokasi tempat ini kat mana ya?
    Ingat nak pergi sebelum balik selangor la

  11. batuterang on

    perut tetiba buat isyarat ‘rindu’ la pulak
    samada cuba sendiri berkali-kali
    ataupun
    balik kampung
    baru boleh merasa masakan tu

    ohh.

  12. gerektua on

    nickmenza:
    waaah nanti blh rekemen kan tempatnya ye…. sabah tunggu aku datang huhuhu

    ainun:
    kt bawah jambatan… hehehe hmm nk mhala ke kuale ganu…seblm masjid terapung…

    batuterang:
    better balik kg je bro…

  13. wanda on

    murah┬▓… bagos┬▓…. erk.. lapar la plak tgk gambo ikan bakar yang da abes kat blog anda…!

  14. gerektua on

    wanda:
    hahaha blum tgk yg blum habis lagi tu… aduyai…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: