Ganu Kite Lagi – Air Buah Gelas Besar

menu air buah
aku ke terengganu lagi…
ketemuin jua gerai air buah gelas besar ni…
memang besar-besar gelas dia…
cuma sedap melayan minum sampai lupa nak amik gambar…

aduyai…!

14 comments so far

  1. saiful on

    Aduyai….. berapa hinggit satu gelas?

  2. buzzybug on

    hey! jumpa jugak kamu tmtp ini… hehehe…
    besar & murah, kan?

  3. demang on

    best best best. air buah nya pun mmg fresh kan. suka tembikai susu!🙂

  4. gerektua on

    saiful:
    hmm tak kepastian lak coz mbr belanja…

    buzzybug:
    hehehe usaha tangga kejayaan huhuhu

    demang:
    yapz amat sedap…

  5. sebaliktabir on

    Memang besar dan berpatutan…kalau jalan lagi sikit dah sampai pantai kat belakang lapangan terbang tu… kena rajin ronda la bro… aku memang teringin nak ke sana lagi tapi tak tau bila…🙂

  6. Najwa Aiman on

    Kat Taman Shamelin pun ada jual air buah gelas besar bagak tapi tak sure le kalau dibandingkan dengan yang kat Ganu tu yang mana lebih besar. Tapi sekali tu je la wa minum kat situ. Tak larat nak habiskan. Lepas tu, tak larat nak berulang ke jamban… adoi laaa…

  7. ainunlmuaiyanah on

    Datang terengganu bukan nak cakap. kalau tak bolehlah saya buli suruh belanja air gelas besar.. hihi

  8. Khairuddin on

    Banyak dah kedai air buah gelas besar ni.. huhu.. Kat selayang ada.. Mai la.. Tak pyh nak cari kat ganu.. huhu..

  9. !x0r@ on

    air buah gelas besar? berapa besar agaknya gelas tu eh?

  10. unguisme on

    xpe lain kali tngkap pic byk2 ye..
    huhu..

  11. ciq on

    port bese la nih kalo mlm2..best2….jus air buah yg pekat..perghhhh!!!nyaman sehhhh….

  12. aishah on

    wah. bestnya. saya belajar 5 tahun kat sana pun tak dapat2 rasa. sadis la.

  13. Bayan on

    Menambah jeles nih!

  14. gerektua on

    sebaliktabir:
    setakat tu jer aku gi, pastu gi lepak shahbandar (tak silap aku ler)

    najwa aiman:
    hehehe adakah kerana tlalu besar atau buah stok lama sehingga anda tpaksa berulang ke jamban? huk huk huk

    ainun:
    lor org ganu ker… nape tak kabo?

    khairuddin:
    haaa perasan gak kt selayang tu… ada keje kt ganu, alang2 kwn2 dh rekemen, itu yg berusaha cari tu bro…

    !x0r@:
    amat besar, mcm2 jenis gelas ada, nanti kita minta cik ainun kita amik gambar ye huhuhu

    unguisme:
    pasti…

    ciq:
    oooh gi slalu… nanti amik gambar jenis2 gelas yg ada ye….

    aishah:
    laaa ingatkan pernah gi….

    bayan:
    eeerr arrr hmmm rugi woo tak gi hahaha


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: