Ganu Kite I…

11 pagi dari kolumpo…
Bhenti makan kt temerloh…
Apa lagi ikan patin gulai tempoyak laa! Amat layan…
ikan patin gulai tempoyak
6 petang sampai kuala terengganu…
Bhenti makan kt area batu buruk…
Nasi ayam yunnan special lagi…
nasi ayam yunnan
Check in bilik…
Malam tak kuar, kononnya nak tengok badminton all england…
tapi badminton all england yang tengok aku… Zzzz kroh Zzz kroh…

aduyai…!

*p/s gambar akan diupdate kemudian ye huhuhuhu

11 comments so far

  1. !x0r@ on

    Wah,pi out station lagi?? best btol asyik jalan2 je bulan ni. huhu..

  2. Bayan on

    huh, mengalahkan Pak Lah jer. Jangan tertidur selalu.
    Bawa-bawalah berehat. Bukan ke bos sepatutnya banyak rehat? Macam…err….

  3. Najwa Aiman on

    Seumur hidup baru dua kali je sampai ke Terengganu, dan belum pernah sekali pun sampai ke Kelantan… adoi laaa…

  4. gerektua on

    !x0r@:
    hehehe skali skala huhuhu

    najwa aiman:
    jom kita buat rombongan gi kelantan… amacam?

  5. sebaliktabir on

    Terengganu banyak sgt kenangan aku kat sana…Bapa angkat aku (orang T’ganu) baru meninggal dunia minggu lepas.Ralat,lama tak melawat dia Al-Fatihah.

  6. gerektua on

    sebaliktabir:
    alfatihah semoga rohnya dicucuri rahmat

  7. ainunlmuaiyanah on

    Oh nasi ayam yunnan.
    Knepa aya saya tak suka sangat nasi ayamnya. Mungkin kerana sedikit masam kot

  8. gerektua on

    ainun:
    oooh ye ke? ini mcm ok jer… atau mungkin krn saya lapar huhuhu

  9. demang on

    hahaha.. siot jer. gambar tulang ikan patin yang di tayang!

  10. oney on

    tgh mgidam ikan patin masak tempoyak tuh..
    teserempak lak kat entry gerek.. pergh! haru la gerek pi makan kat temerloh..
    melaka nih mana nak carikkkkkkkkkk… aisey..
    ttelan air liuk walau nengok pic..ikan tu tinggai tulang jerk.. adoyai!

  11. gerektua on

    demang:
    hehehe skali skala kena bg gambar lain skit huhuhu

    oney:
    huhuhu sedap… besar lak tu… puashati woo… huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: