Seks 9?

little caliphs

Adakah itu singkatan yang tepat untuk seksyen?

aduyai…!

22 comments so far

  1. buzzybug on

    jadi, apa singakatan yang betul bagi seksyen?

  2. muhammadridwanto on

    CELARU

  3. gerektua on

    buzzybug:
    eer seksual kot hahaha

    muhammadridwanto:
    aduyai…

  4. peihong on

    apa salahnya guna ejaan penuh?

  5. sebaliktabir on

    Mana ada singkatan..kita jer yang otak kadang-kadang singkat nak cepat.. habis semua lari dari objektif dan makna asal. Buat program pun kena ada objektif tau…
    hehehe🙂

  6. gerektua on

    peihong:
    itu la dia… asal boleh jer..

    sebaliktabir:
    yeeessszz bro… eerr mmg tak ada singkatan er..?

  7. Rizuan on

    kalau sect?
    boleh tak?

    hehe

  8. lydiarayyan on

    ala..tulis jelah penuh..apela ini worang….tak sensitip langsung!

  9. Najwa Aiman on

    Tu cubaan membahasamalaysiakan (pinjam istilah Pyanhabib) le tu agaknya kot?
    Translation jadi translasi
    location jadi lokasi
    section jadi seksi Eh? Bukan ke? Ke?

  10. khairulnizambakeri on

    Rasanya kalau Seksyen 9, singkatannya S9.
    Haish…dah la ISLAMIC English Medium Pre-school.

  11. mirhans on

    haha..aku ingat seks in 9, rancangan baru di tv9, upanya singkatan tuk seksyen..hehe..lucu,

  12. ieja on

    hahhahah~~ masing2 ade tafsiran trsendiri. cikgu senyum je tgk😉

  13. love on

    seksyen 9 : sek.9

  14. en_me on

    sengaja tewww.. ehehe

  15. fida on

    macam tau je tempat nih! Gara2 nak buat promosi ejaan yang betul pun diabaikan..

  16. gerektua on

    rizuan:
    mcm ok jer… huhuhu

    lydiarayyan:
    hah dgr tu… btul cik lydia…

    najwa aiman:
    seksi? wow i likeeee

    khairulnizambakeri:
    hehehe itu la dia… x peka…

    mirhans:
    pergh boleh lepas ke program seks kt tv malaya ni?

    ieja:
    ooops ada cikgu kt sini… banguuun selamat pagi cikgu…

    love:
    eerr sek? nanti org ingat sekolah lak…

    en_me:
    percubaan menarik perhatian?

    fida:
    eerr mana tau ni huhuhu

  17. Aki on

    Ko duduk area kota damansara ke gerek?

  18. gerektua on

    aki:
    begitulah adanya… sahabat tinggal di area kd jugak ke?

  19. Aki on

    Yer… haha… saya di seksyen 10. Apartment D’Rimba. Gerektua dimana?

  20. gerektua on

    aki:
    oooh dekat je tu beb, gua kt sek 11… nanti blh la kita lepak minum kt kayu huhuhu

  21. nazra on

    seks yg ke-9..😛

  22. gerektua on

    nazra:
    woow hahaha aduyai…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: