Kelapa Mahal Oooo Sekarang…

gambar ini diamik oleh Lai Voon Loong

gambar ini diamik oleh Lai Voon Loong


Thaipusam
– kavadi
– pecah kelapa
– cuti

Haa cuti pilihan aku…! Tapi interprestasi mak aku lain sungguh ‘kelapa mahal ooo sekarang…’

aduyai…!

11 comments so far

  1. peihong on

    lama tak dengo cerita…

    masih bz ka?

  2. oney on

    tul..
    saya pilih seperti mak kamu.
    kepala mahal.. buat pecah gitu².. sayangnyer..

  3. buzzybug on

    ooo… camtu rupanya dalam batu caves.

  4. Najwa Aiman on

    Mulai esok dah murah. Boleh dapat free je melambak-lambak. Sanggup dengan tidak je… heheehehehe…

  5. ciq on

    agak2 klapa dorang pecahkn tuh leh kutip balik amik sntan x?erkk!!!

    p/s:xpenah beli klpa..beli sntan instant je..hehe

  6. sebaliktabir on

    memang mahal bro….tapi kenapa orang kampung yang jadi pembekal kelapa ni tak kaya-kaya??? yang kaya orang lain juga……kenapa yer???

  7. demang on

    hahaha.. mau tak mahal! semua dah kena borong bawak pi batu caves.

  8. aishah on

    kelapa memang mahal sekarang! hooho…

  9. gerektua on

    peihong:
    blh tahan… tjebak dlm satu event lak…

    oney:
    ooh satu mata utk mak saya huhuhu

    buzzybug:
    very the scary woo dlm tu… last masuk sana rasanya tahun lepas…

    najwa aiman:
    errk… amma…

    ciq:
    eeerrr hmmm eerr haaa blh… diproses dan dijadikan santan instant… hahaha

    sebaliktabir:
    kenapa napa napa napa… (ada echo lg) org kita amik jalan mudah jer, jual kt org tengah…

    demang:
    hehehe aduyai…

    aishah:
    nampaknya kena masak makanan yg tak melibatkan kelapa le jawabnya…

  10. Khairuddin on

    rumah aku kat BATU CAVES!!

  11. gerektua on

    khairuddin:
    jadi adakah en khairuddin masak kari selama seminggu?


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: