Adolf Hitler Sudah Tau…

hitler

‘I killed half of the Jews and
left you the other half……..
So you see for yourself why
I killed them…’

– Adolf Hitler – 

Kenapalah ko tak bunuh semua jer…

aduyai…!

30 comments so far

  1. !x0r@ on

    haah kan.. apsal la dia tak bunuh semua yahudi tu dulu kan?

  2. gerektua on

    !x0r@:
    itu la pasal… hebat gak si hitler ni ye… hmm dia kaji alquran kot ni…

  3. demang on

    jom jadi hitler! kill kill die die!

  4. aishah on

    quote ini sangat menarik. adolf hitler dalam kejam2 pun buleh predict masa depan. wao. fantastic.

  5. gerektua on

    demang:
    yeah..!!!

    aishah:
    hmm itu la dia… mesti dia ada buat kajian tu…

  6. buzzybug on

    woah… kalo lah hitler ada lagi skang nie…

  7. khairulnizambakeri on

    Now…who wanna be the second Hitler?

  8. gerektua on

    buzzybug:
    kalau dia ada rasanya dh tua dh tu…

    khairulnizambakeri:
    hmm ada cadangan…?

  9. wandalini on

    ye.. meh la kite wujudkan hitler baru.. kuikuikui.

  10. qdetactive on

    kita panggil dia penjenayah,
    kat tempat dia panggil hero..
    aduyai…

  11. gerektua on

    wandalini:
    yeah mari mari…

    qdetactive:
    mungkin pas ni kita kena panggi dia hero gak kot… ye la kalau la separuh lagi tu masih hidup rasanya lagi byk kekejaman dilakukan… aduyai…

  12. hazrul7 on

    Assalamualaikum,

    Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya tempohari.🙂

    Mungkin Hitler telah mengenali bahawa bangsa Yahudi ini adalah kaum yang tidak bersyukur apabila diberikan nikmat yang banyak pada mereka, suka mengkhianati janji dan menganggap bangsa lain selain daripada bangsa Yahudi adalah haiwan! Nau’zubillah hi minzalik. Nama Israel pula bermaksud pilihan. Jadi Yahudi ini merasa megah dengan keturunan mereka seperti yang pernah aku baca tapi dah lupa sumbernya dari mana.😦

  13. gerektua on

    hazrul7:
    terima kasih juga kerana singgah di blog sy…

    info yg menarik…

  14. iejarawizahwawa on

    sila jwb tag yg telah diberi…erk~ ade kaitan ngn hitler x??

  15. lydiarayyan on

    hmmm…tau takpe….siot je hitler..lagi nak jadik jiwang2 puitis nak suro kita tgk ape jadik

  16. gerektua on

    ieja:
    tag? tag dr demang ke? saya ada kaitan dgn hitler dr sudut kerendahan fizikal aje huhuhu

    lydiarayyan:
    dia bunuh semua kang, dunia mengutuk dia kejam, ganas… skrg ni sy mhargai pembunuhan yg dia lakukan hehehe

  17. ieja on

    tag dr sy..1st time sy tag org..syok jgk

  18. khairulnizambakeri on

    Aku rasa ramai yang nak jadi Hitler kedua.
    Cuma kena cipta senjata ampuh untuk memerangi bangsa Yahudi berfahaman zionis.

  19. gerektua on

    khairulnizambakeri:
    bagus kalau ramai yg nk jadi mcm hitler ni tapi untuk menjahanamkan yahudi aje bkn utk menakluk satu dunia…

  20. demang on

    update. update. update. mane update baru ni? heheh.

  21. batuterang on

    bagus gak dia tinggalkan separuh😀

  22. gerektua on

    demang:
    hehehe ada bro tp upload lagi… saja nk bagi mbr2 yg singgah fokus on hitler tu… next entri ditujukan khas utk lu bro

    batuterang:
    Eerr… Nape er?

  23. Najwa Aiman on

    Charlie Chaplin!

  24. nazra on

    setuju. bunuh ja suma…

  25. gerektua on

    najwa aiman:
    charlie chaplin versi ganas huhuhu

    nazra:
    yeah bunuh jgn tak bunuh…

  26. k h á y á L on

    […] Aku tak pernah tau pun kata-kata ni… hehehehe… Puak Yahudi yang kontrol media dan internet takkan nak expose quotation ni kan? That is the becoz… eheks! Kali pertama aku jumpa kata-kata ni (tapi dalam versi yang agak berbeza kata-katanya walaupun maksud konteksnya sama) ialah di blog Gerektua yang dipanggil Aduyai di bawah entri Hitler Sudah Tau.  […]

  27. gerektua on

    khayal:
    aku pun baru tau gek…

  28. […] dicedok drpd blog: gerektua.wordpress.com […]

  29. Aki on

    Hmm… takpe.. syurga mereka hanya dunia ni saja…Pasti mereka akan dpt balasannya nanti. kita pula sebagai muslim ada dunia dan akhirat…

  30. gerektua on

    aki:
    yeah btul ya akhi…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: