Ooh Adik Sharlinie…

poster_cari_sharlinie
KES CULIK

Hari ni genap setahun kehilangan setahun kehilangan adik sharlinie… Bermakna setahun kita gagal untuk mengesan adik sharlinie dan dalam pada masa yang sama gagal menangkap orang yang bertanggungjawab melakukan jenayah ini.

Kepada para pemimpin kerajaan dan pembangkang, kepada para pihak keselamatan, kepada para NGO, kepada para pihak swasta, kepada para pihak konglomerat, kepada para pihak badan berkanun, udah-udah ler tu dengan mainan politik kalian…

aduyai…!

10 comments so far

  1. peihong on

    kalo tengok sini lagi sedih

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?pg=Special/Sharlinie/index.htm

    everything stop at september 2008

    wtf

  2. gerektua on

    peihong:
    panas sekejap jer… bila ada org bangkitkan semula hal ni, maka sebulan pertama riuh rendah la… tapi mcm biasa la… panas sekejap jer… aduyai…!

  3. ieja on

    keje keras tu xde…cmni la jdnye

  4. Najwa Aiman on

    Kalau anak menteri yang kena macam adik Sharlinie kena?

  5. aida on

    kepada para ibubapalah yang patut dipertanggungjawabkan keatas keselamatan anak2. dulu masa budak2 mana ada kes2 kehilangan anak. hilang kejap bayang kita, mak dah jerit sekampung dengar. skrg ni, ibubapa lebih besarkan (utamakan) tv, tgk citer yang bersiri, x boleh lepas satu siri. apa anak buat kat luar x ambil pusing. sepatutnya ibubapa kena tahu pergerakan anak2. gejala sosial contohnya melibatkan anak2 melayu paling byk. naik motor dlm taman aje dah cukup ! umur baru 7 tahun pun ada bawa motor jugak. bawa adik kecil lagi dalam bakul motor tu. berlumba2 ngan kwn2. nak tegur, marah pulak. susah mau ceritalah… sendiri mau ingatlah. Pesanan dari Pen. Setiausaha Rukun Tetangga Taman…..

  6. gerektua on

    ieja:
    kerja keras utk sebulan yg pertama jer… pastu… haaaaaaaaaaaampeh

    najwa aiman:
    maka seantero asia dicari, diselongkar, digeledah…

    aida:
    hah dgr tu… itu br pesanan dari penolong setiausaha rukun tetangga, dh cukup bingit dh tu… Blum lagi ketua rukun tetangga…

  7. nono on

    ahli politik sibuk gaduh tukar kereta merz. ntah pa-pa

  8. gerektua on

    nono:
    tak kena batang hidung sendiri… cuba dh kena nanti… baru ada akai…

  9. Mr.Bilik Sebelah on

    Siapakah gampang yang lakukan perkara keji ni?

    Agak2, apakah hukuman setimpal buat beliau?

    Hmm, mungkin penculik tu telah membaca post ni..

  10. gerektua on

    mr. bilik sebelah:
    gantung, sebat, rejam, bakar kaki dan tangan dia, pastu biar selama seminggu, pastu letak semut… fuuh kejam ni…!

    kalau penculik tu membaca post ni, seblm ko mati, tinggalkan nota kat mana adik sharlinie berada, kalau ko insaf ko sendiri yg serah diri n bagitau kt polis… jgn lupa tau buat semua ni!!!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: