Tag? Tagged? Smart Tag?

Myself
First name:
Azly
Name you wish you had:
Hmm hepi dgn nama yg sedia ada
What do people normally your name as:
Berbeza mengikut tempat, family panggil lain, kwn2 sek men panggil lain, kwn2 keje pn panggil lain.. hehehe adakah jawapan ini menepati kehendak soalan?

Birthday:
13 Jun
Birthplace:
Batang Padang, Tapah, Perak
Time of birth:
6.34 am (nasib baik surat beranak ada kt aku)

Single or taken:
Not taken yet
Zodiac sign:
Gemini
My appearance 
How tall are you:
Rendah jer

Wish you were taller:
Nope sebab kebanyakan penakluk dunia ni orangnya rendah-rendah jer hehehe
Eye color :
Hitam
Current hair color:
Hitam

Short or long hair:
Pendek tapi dalam proses nak simpan bagi panjang hehehe
Ever dye your hair a bizarre color:
Setakat ni belum lagi…
Last time you did something dramatic with you hair:
Shampoo rambut guna shampoo badan… Err dramatik tak?

Glasses or contacts:
Glasses
Do you wear make up:
Eerr sapu deodarant kat ketiak blh dikira makeup tak?
Paint your nails:
Buat masa ni blum lagi, tp nk kawin nanti mungkin ye kot… huhuhu

Shy or outgoing:
Outgoing.
Sexy or cute:
Alamak susah nk jawab ni… Eeerr perut boroi dikira sexy tak? Aduyai…
Serious or fun:
Hmm bergantung gak ar… tp kebykannya tak siyes hehehe

A turn on:
Job masyuuuk…
A turn off:
Job tarak…
This or That
Flowers or chocolates:
Cekelat…

Pepsi or coke:
Tak minum air gas ar…
Rap or rock:
Klasik FM (Err blh ke jawab mcm tu)
Relationship or one night stand:
one night stand? Aik? Lain mcm btul?

School or work:
Koje ler
Love or money:
Dua-dua hehehe
Movie or music:
Movie

Country or city:
Country
Sunny or rainy days:
Sunny time nk gi keje… Rainy time nk tido… Fuuh best…
Friends or family:
Family

Have you Ever
Lied:
Mesti lah pernah… hehehe
Stole something:
Pernah… Hehehe… Aduyai…
Smoked:
Pernah masa Form 1… Merokok kat tepi sungai perak pastu mandi…

Hurt someone close to you:
Hmm rasanya ada kot…
Broke someone’s heart:
Hmmm yapz…
Wonder what was wrong with you:
Entah la…

Wish you were prince or princess:
Nope
Like someone who was taken:
Yapz kekasih lama yg memilih kawan baiknya untuk menjadi teman hidup beliau…
Shaved your head:
Dulu dalam setahun skali rasanya mesti cukur kepala sendiri… Guna mesin bkn pisau… Kang tak pasal2 berparut kepala huhuhu

Used chopstick:
Tak pandai tp suka gak guna
Sang in the mirror to yourself:
Mestilah pernah…
Favourites
Flower:
Tak pernah terfikir lak bunga favourite… Hmm orkid ok gak

Candy:
Errr hmmm entah…
Song:
Semua kecuali yg metal2 ni… Pening kepala dibuatnya…
Color:
Blue and black

Movie:
Running out of time 1 & 2
Singer:
Singer.. Menawan keluarga bahagia…
Junk food:
Hmm apa ye… Entah la amat jarang layan junk food… Tapi kalau kecik2 dulu mebbe dingdang la kot hehehe

Website:
Errr website yg disukai ke?
Location:
Location apa ye?
Animal :
Errr dh lama tak gi zoo… hehehe

Ever cried over someone:
Yapz
Is there anything you wish you could change about yourself:
Hmm nak jadi lebih tenang dalam segala hal yang mendatang…
Do you think you’re attractive
I could be attractive. Hmm entah la…

If you had to choose a fairytale as your life what would you choose:
Hang Tuah fairytale ke ar?
Do you play any sports:
Tak tapi suka main pingpong walaupun tak berapa pandai main… hehehe…

Syarat dan peraturan:
1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
Mari kita mulakan dengan 16 perkara paling rawak….

i. baru bangun tido hehehe
ii. petang tadi nak tengok wayang tapi show pukul 3, masa tu pukul 1 petang, malas lak nak tunggu…
iii. 
now selalu balik kampung, dulu setahun skali baru balik itupun time raya
iv. banyak keje yang tertangguh… Hmm entah la mood agak tak menentu…
v. nak beli rumah… hehehe…
vi. teringin nak terbitkan filem mengenai imam al-ghazali
vii. rasa macam nak balk kampung jer…
viii. perut lapar tapi malas nak turun gi makan…
ix. tak pakai jeans…
x. nak cari keje lain…
xi. tak tau langsung pasal enjin motorsikal dan kete… Yang sy tau isi minyak, tukar minyak hitam dan tukar tayar kete bila tayar dh botak…
xii. dh lama tak gi jalan2 ala backpacker…
xiii. nak anak ramai hehehe
xiv. nak ajak parent n family abg2 gi bercuti
xv. sehari kadangkala 3-4 kali tukar boxer…
xvi. seorang yang kuat berpeluh dan tak makan pedas

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
Buat masa ni blum lagi menghasut sesapa lagi…

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
echah hehehe

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

1. Do you think you are HOT?
Yapz hot coz tak on kipas…
2. Upload you fav pic(s).
aduh fav pic tu tak amik lagi… ada kt dlm laptop mbr

3. Why do you like those picture(s)?
Jenuh nak amik gambar tu, terpaksa ulang banyak kali…
4. When was the last time u ate pizza?
Errr 3 bulan lepas rasanya… Housemate bawa balik… Banyak lak tu… Apa lagi melantak ler…

5. The last song u listen to?
gantung – melly
6. What are you doing right now besides this?
mendengar cekerama di tv3

7. What name u prefer besides yours?
Hmm amir khan hahaha entah apa2
8. People I tag:
Buat masa ni tak tag sesapa lagi…
9. Who is No.1 – No.4?
Tarak…

fuuh jenuh jugak menjawab tag ni ye…

aduyai…!

15 comments so far

  1. landaklaut on

    huihh.. jenuh jugak nak membacanya.. hihihi.. spm ambek tahun berapakah?

  2. Bayan on

    PANJANG gila. Ni bukab tag. Smart TAG pun bukan. Fuh, nasib baik encik tak panjangkan tag ni kepada sesiapa. Kalau tidak sesak jalan yang Samy Vellu buat. Hehehee…

  3. gerektua on

    landaklaut:
    baca pn dh jenuh blum mjawabnya lagi hehehe wah soalan perangkap tu…. hehehe

    bayan:
    hehehe tapi kan layan gak jawab tag ni…

  4. عزه ناديه Izad Amza on

    saya baca dengan cara smart tag sekali..hahaha. berdosupppppp~

  5. elizsue on

    ooooo..
    rupanye…
    1 soalan: kenape x pakai jeans??

  6. ieja on

    jwpn yg kelaka or soklan yg kelaka tah..tp layan bc tag ni..mmg pjg giler. jenuh nk menjawab, tp x jenuh tuk baca😉

  7. aida on

    waduh! penat nak baca nie…

  8. gerektua on

    izad amza:
    Hehehe berhati-hati di jalan raya… anda mampu mengubahnya…

    elizsue:
    Jeans ni kain keras itu yg tak pakai… Lgpn bila pakai rasa mcm lain mcm… Rasa tak selesa…

    ieja:
    makasih la coz sudi baca… tak sia2 sy menjawabnya dgn penuh dedikasi huhuhu

    aida:
    hehehe entri blh dikira sebagai rekod peribadi blog ni sebagai entri yang terpanjang hehehe

  9. tupat on

    ehhh… mcm kene interview dlam mahkamah lak…

    adyuaiiiii……….

    bro per cer? lama x kolling2….

  10. gerektua on

    tupat:
    mahkamah blog namanya… ke’bz’an skit ar beb…

  11. aishah on

    terima kasih en. gerek sudi layan tag…🙂
    bagus betul. banyak betul baru tahu pasal encik..

  12. !x0r@ on

    panjang sgt sampai tak tau nk tnya apa. haha. lagipun cik elizsue dah tanya dah..😀

  13. gerektua on

    aishah:
    sama-sama cik echah… yapz sy pn baru tau yg sy suka bunga orkid… kalau tak sy pn tak tau bunga apa sy suka… huhuhu aduyai…!

    !x0r@:
    hehehe awk baca tag sy tu sampai abis pn dh memadai bg saya… amat mhargainya…

  14. nurcahaya on

    perghhh…
    panjang sungguh…
    penat nk baca…

    soalan:-

    1… napa nk cr keja lain??

  15. gerektua on

    nurcahaya:
    apapun terima kasih kerana mbaca… bkn selalu entri sy panjang2… huhuhu…
    hmm tempat keje baru ni byk sgt redtape dan kerenah birokrasi yang perlu dilalui… borang ini laa.. borang itu laaa… memo ini laaa… memo itu laa… tempat keje dulu tak macam ni, ada tu mmg ada tp masih tkawal dan blh dilayan…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: