Perjalanan Menuju Ke Selatan…

Aku sampai di sebuah RnR

Aku sampai di sebuah RnR


Ya, aku amat lapar...!

Ya, aku amat lapar...!


aduyai...!

aduyai...!

22 comments so far

  1. peihong on

    nengok kan gambo macam rnr ayer keroh je

  2. gerektua on

    peihong:
    hahaha begitulah adanya…

  3. ieja on

    o..ayer keroh cmni ke?? bukan ade kfc, yg ade jejantas bt aku trdongak ke atas tu ke?

  4. gerektua on

    ieja:
    ada kfc, ada jual nasik tp nasik kt kfc kureeng skit ar… tekak org kg mcm ni la… huhuhu

  5. aida on

    alahai. nape x cakap nak dtg Melaka. boleh kak aida ajak gi makan kat tempat special. asam pedas kepala ikan hjh rahmah bkt katil…. power!!!

  6. Bayan on

    4.30 pagi? Apa yang encik jangkakan? Oh, mungkin nasi lemak Kampung Baru….hahahhaha…

  7. Najwa Aiman on

    Yang penting kontraktor dah kaya… ekekekekekekeke…

  8. gerektua on

    aida:
    wow! next time confirm sy akan bagitau dulu… hehehe

    bayan:
    sy mejangkakan perut sy akan diisi dengan nasi goreng dengan sardin… hua hua hua… dh lama tak gi mkn nasi lemak kg baru… jom gi…

    najwa aiman:
    Hmmm kemungkinan jugak peniaga2 kat situ pn dh kaya kot… huhuhu

  9. en_me on

    siannyerr .. nak makan tapi kedai tutup .. kannns

  10. mirhans on

    mau makan apa pak?(waitress antu indo amik order..hihi)..
    mau makan apa pagi-pagi kodok ni, semua orang dah balik tido..hehehe…
    gerektua…kalau aku rela tido daripada makan pagi-pagi..tido lebih diperlukan dari nasik tau..

  11. gerektua on

    en_me:
    sian aku kannns…. nak makannnnns tapi kedai tutup kannsss…

    mirhans:
    hehehe berniaga kt RnR ni mana blh tido awal hehehe mmg btul tp kalau aku tido jawabnya terlepas la presentation aku kt ayer hitam hehehe

  12. cheng1979 on

    kenapa tak masuk Melaka? Sure ade kedai makan

  13. gerektua on

    cheng1979:
    risau lewat sampai lak… temujanji pkl 9.30 pg

  14. aishah on

    hoho.memang la susah nak cari makan kalau dah kul 4.36 pagi. kalau bulan puasa lain la…
    lain kali bawak bekal siap2 eh…😛

  15. demang on

    hahaha.. aduyai!

  16. gerektua on

    aishah:
    org bujang echah oooiii… mana la ada org nk siapkan bekal sob sob sob…

    demang:
    gelak besar tu… aduyai…!

  17. aishah on

    gerek…bawak roti pun dah cukup kan…standby…
    huhu. bujang2 pun takkan tak leh nak siapkan sendiri yang simple2. nak harapkan orang aje..

    eh, membebel pulak.😛

  18. gerektua on

    aishah:
    hehehe baiklah penunggu gua… eh, penunggu gua pulak… hahaha aduyai..!

  19. affuan on

    ya cik penunggu gua. eh, aku pun ter’penunggu gua jugak. ahaks.

  20. gerektua on

    affuan:
    hehehe penunggu gua ahmad albab tu… ini harta ahmad albab yang punya…

  21. !x0r@ on

    ooh.. saya ingtkn kedai makan kt RnR bukak 24 jam. ke saya yg tak penah lalu highway pagi2 buta?hahaha..sy selalu balik kg siang2 je. kalo balik malam, jarang turun makan.. mgkn sbb tu tak pasan kot kedai2 tu bukak ke tak. hee..

  22. gerektua on

    !x0r@:
    hehehe sy plak slalu balik mlm2 dan slalu singgah mkn2 hehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: