Selamat Hari Jadi Mak…

Selamat hari jadi mak…
Semoga panjang umur, sihat, ceria, dan bahagia…

Minta maaf sebab tak sempat nak beli hadiah, balik kampung nanti saya bagi k…

Kalau gf (dolu) cepat je beli hadiah… Apa nak jadi dengan bebudak zaman sekarang ni… (aku ler tu…)

aduyai…!

15 comments so far

  1. elizsue on

    mungkin dah boleh bg hadiah “menantu” kot…?
    hehehe..gurau jek..

  2. gerektua on

    elizsue:
    Errrk… Haa tag awk sy dah start buat… nanti sy publish (teknik mengubah topik tahap kedua…) aduyai…

  3. aishah on

    happy birthday to your mum. πŸ™‚

  4. elizsue on

    ngeh ngeh ngeh…gelabah trus..

  5. unguisme on

    tu la.. so, pi beli adiah cepat2 ea?
    hehehe

  6. !x0r@ on

    hari jadi mak saya pn baru je lepas 30 Dec aritu.. x sempat nk p beli kek sbb asyik hujan memanjang. 1hb saya plak dah balik sini. huu..

  7. gerektua on

    elizsue:
    ngoh ngoh ngoh… bkn gelabah tp segan huhuhu

    aishah:
    makasih byk…

    unguisme:
    akan dibeli secepat mungkin yeah…

    !x0r@:
    hepi belated besday utk mak awk… sekurang2nya awk ada bersama mak time tu… lebih besar nilainya dari kek…

  8. ieja on

    “kalau gf (dolu)…” bkn dolu je, dolu, kini n selamanya…gf mesti dpt adiah cpt dr mak..apelg, blk la mggu ni utk bg adiahπŸ˜‰

  9. aida on

    Selamat Hari Jadi untuk mak u…. semoga diberikan kesihatan yang baik. Nak bagi hadiah apa? bagi hadiah menantu mcm kata elizsue … yessss

  10. demang on

    bagus anak mak seorang ni! heheh.

  11. isnsuhada on

    ak aa..boleh gak bg hadiah menantu kat maknya tu..hehe segan konon tp mahu..kan kan kan

  12. affuan on

    ko memang. haha.

  13. lydiarayyan on

    hepi birthday makcik!!!!!!

  14. gerektua on

    ieja:
    syyyh diam2 nanti mak aku tau huhuhu minggu ni ke’bz’an skit… Minggu satu lagi insyaAllah…

    aida:
    Makasih kak… Amboi suka bebenor bab2 suruh kawin ni ye…

    demang:πŸ™‚

  15. gerektua on

    isnsuhada:
    aku ingin mcadangkan elizsue, isnsuhada dan kak aida supaya buka agensi mencari jodoh huhuhu

    affuan:
    memang apa ye?

    lydiarayyan:
    Makasih nak… (nada lembut ala2 mak aku…)


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: