Kismes…

bangsar village

bangsar village


cineleisure

cineleisure


ikano powercentre

ikano powercentre


midvalley

midvalley


One Utama

One Utama


plaza sungai wang

plaza sungai wang


the gardens

the gardens

Sebenarnya aku tak rancang pun nak gi tempat-tempat membeli belah ni… Gi pun sebab ada nak jumpa kawan, jumpa client, tempat berteduh coz hujan dan lain-lagi la… Terjebak la jugak beli barang tapi bukan kat semua tempat… hehehe

aduyai…!

16 comments so far

  1. buzzybug on

    lawanya… masa pi cineleisure tu rasanya pokok krismas tu dah x ada…

  2. nurcahaya on

    hmm ye la 2…
    nie mesti jalan2 tgk pokok kismes….ahaksss…

  3. mirhans on

    nak pokok krismas 1..

  4. IEJA on

    lampu di umah sendiri mana??

  5. Najwa Aiman on

    Nasib baik antara tempat-tempat tu tak ada SPA… ekekekekeke…

  6. aman on

    hehe..
    tajuk dia cam kismis pun ada..
    haha..

  7. gerektua on

    buzzybug:
    bilakah gerangan cik buzzybug gi?

    nurcahaya:
    Terjalan-jalan… Tertengok-tengok… hehehe

    mirhans:
    bungkus jangan tak bungkus… eerr nk gantung kat mana ye?

  8. gerektua on

    ieja:
    hehehe tak sempat nak amik… umah guna lampu minyak tanah jer…

    najwa aiman:
    aik… mana tau ni…

    aman:
    sebutan krismas versi anak buah aku… ok gek bunyinya kan…

  9. aishah on

    meriahnya…saya tak gi jalan2 memana pun masa tempoh christmas ni. alamanda memang takde la pokok2 macam ni…hihi…🙂

  10. gerektua on

    aishah:
    saya pn tak jalan mana2… gi sana pn tak dirancang… aik alamanda yg besar tu pun tak dekorasi apa2?

  11. nurcahaya on

    terjalan-jalan…tertengok-tengok..
    terklik-klik…terambik gambar..kekeke…

    raya cina punya x da gambo ker…
    dah mula dah…

  12. gerektua on

    nurcahaya:
    hehehe tuuuunggguuuuu…

  13. hairieusoff on

    rindunya aku dgn Malaysia

  14. gerektua on

    hairieusoff:
    hehehe sabar skit je lagi kt sana kan…

  15. Aki on

    Pavilion Bukit Bintang pun lawa juga…

  16. gerektua on

    aki:
    tak kesempatan ke sana… kalau gi pun tak mampu nk beli apa beb huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: