Balik KL…

RM35 : Minyak (hujung bulan dengarnye turun lagi… Caya laaah!)

RM3.80 : 2 tin nescafe (selalunya RM2.00 setin, jimat 20 sen)

RM2.90 : (Ikut jalan belakang, rawang baru masuk PLUS)

RM500 – RM600 : Aircond kete rosak (anggaran aje, harap lebih murah, esok petang nak hantar repair huhuhu)

Priceless : aduyai…!

19 comments so far

  1. Jakedaughter on

    budget jangan x budget….tp dalam dok budget tuh pun..mesti lari jugak sket2 kan…

  2. lydiarayyan on

    uhuhhu..aduyai

  3. demang on

    takper.. dapat balik jumpa mak bapak, dekat dgn family = priceless! heheh.

  4. gerektua on

    Jakedaughter:
    ni nampak gayanya mcm lari byk jer… aduyai…!

    lydiarayyan:
    huk huk huk aduyai…!

    demang:
    yapz memang priceless, memikirkan kena gi keje jer, kalau tak mmg tak balik lagi… hehehe

  5. elizsue on

    gerek model camner ek yg kena isi minyak sampai RM35?? hurmmmm…? :think:

  6. gerektua on

    elizsue:
    hehehe model lama tahun 1995… hmm mungkin ada minyak lagi kot sebab tu full tank rm35 aje…

  7. globalmalau on

    sama sama balik

  8. en_me on

    kampung kat kl kerr.. salammmz

  9. gerektua on

    en_me:
    kg kt perak bro…

  10. buzzybug on

    RM35 je minyak pegi & balik? murahnyaaa…

  11. gerektua on

    buzzybug:
    ooh tidak rm35 ms balik semula ke KL, balik kg ari tu sy isi rm40…

  12. hairieusoff on

    kg kite pun kat perak yob…

  13. gerektua on

    HE:
    aii mok.. org kampung teman ghopenye…

  14. aishah on

    echah kalu balik kelate minyak rm60. tol rm 8.30 [sampai gombak jer]. tu pergi saja.
    huhu. tp bila balik kampung dah tak berkira dah. yang penting, pergi dan balik dengan selamat.🙂

  15. gerektua on

    aishah:
    yapz btul tu… pandu dengan cermat anda mampu mengubahnya..

  16. ieja on

    erk…
    RM 6.50 : tol, pegi blk RM13.00
    RM 50.00 : minyak pegi blk
    RM 1.20 : chewing gum (elak ngantuk)

    amacam…

  17. gerektua on

    ieja:
    err gi mana tu?

  18. ieja on

    balik kg den la…kek noghori 9😉

  19. gerektua on

    ieja:
    ooooh ingatkan ke mana… balik nogori ruponyo… (lain mcm lak bunyi ruponyo tu…)


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: