Selamat Kembali Ke Tanah Air…

jadual ketibaan

Rombongan pertama Haji selamat menjejakkan kaki di bumi Malaysia… Esok mak bapak aku pun akan pulang… Selamat kembali diucapkan kepada semua rakyat Malaysia yang menunaikan haji di Tanah Suci.

Sepanjang mak bapak aku kat sana, ada la gak dia orang telefon, tapi bila letak jer baru teringat nak pesan doakan aku cepat dapat jodoh… Hish memang tak sampai seru lagi tu…

aduyai…!

5 comments so far

  1. isnsuhada on

    xlama lagilah tu..insyaallah.sampailah seru tu🙂

  2. aida on

    tunggulah sikit hari lagi, ada ler jodoh tu. apa kata tukar nama jadi gerekmuda pulak… haaa

  3. gerektua on

    isnsuhada:
    hehehe saja je tulis mcm tu, lambat lagi pn tak pe… hehehe

    aida:
    masalahnya dah tak berapa nak muda, sebab tu kena maintain nama gerektua gak aduyai…!

  4. aishah on

    gerek, mestilah ayah dan bonda mendoakan yang terbaik untuk anak2 mereka. tak minta pun tak per….🙂

  5. gerektua on

    aishah:
    yapz itu mmg pasti!!!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: