Eid Mubarak…

eid-mubarak

Tahun ni aku tak balik. Pengalaman lepas bila tak balik ni, amatlah sukar nak cari nasik. Harap mek-mek dan abe-abe kedai tomyam tak tutup kedai lama-lama…

aduyai…!

9 comments so far

  1. buzzybug on

    hahaha… mek-mek ngan abe-abe selalunya cuti lama bila raya haji.

    selamat hari raya aidiladha…

  2. gerektua on

    buzzybug:
    heheeh itu yang buat menggigil lama tak makan tom yam tu… aduyai…

  3. wansu on

    carik sorang mek laa letak kat umah…huhuuuu

  4. gerektua on

    wansu:
    erk… blum sampai seru… calon pun tarak lagi huhuhu

  5. aida on

    sian nyer… kalau dekat boleh gak hulur2kan sepinggan nasi+++

  6. gerektua on

    aida:
    makasih… 1st day tu agak susah gak la coz kedai mamak pn ada yang tutup, tp hari ni ok coz kedai makan kt opis buka… mcm mana raya akak?

  7. aida on

    raya kat rumah mak aje. pastu gi rumah mak mentua kejap. hujan2 mcm nie. dok bergulung mcm tenggiling best !

  8. demang on

    salam aidil adha. awat tak pi masjid mana2 je.. mesti ada buat kenduri daging korban! heheh..

  9. gerektua on

    aida:
    hehehe samalah ujan telah melemaukan diri ku….

    demang:
    pi tp abis je terus balik, ujan n lama gak nk menunggu dia org masak, kononnya balik umah pastu nk datang semula… hmm skali TERtido hehehe diulang TERtido… iaitu tidak disengajakan huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: