Yang mana satu…?

image1562

Lesen terbang?
Pentingkan diri sendiri?
Buta huruf?
Ba wau da wau ha?
Yang mana satu…? Atau keempat-empat di atas?

aduyai…!

14 comments so far

  1. aida on

    TOYOL @ TOLOL ? eh salahlah… tu TOYOTA !

  2. gerektua on

    aida:
    hehehe pandai la akak… kita minum dulu… hehehe

  3. Kipp on

    Tu bukan tolol. Tu BENGAP namanya!

  4. gerektua on

    kipp:
    hehehe siap huruf besar yg tak tahan tu… hehehe

  5. isnsuhada on

    besar huruf tu besarlah bengapnya…

  6. gerektua on

    isnsuhada:
    hehehe bijak-bijak…

  7. aishah on

    yang ni pentingkan diri sendiri nih.

  8. gerektua on

    aishah:
    yapz..

  9. ainunlmuaiyanah on

    tu maksudnya buta warna dan garisan.
    dia ingat garisan tu ada dua je dan space muat2 untuk kereta dia

  10. gerektua on

    ainun:
    oooh rasanya elok buta terus jer huhuhu

  11. ainunlmuaiyanah on

    mmg…. buta terus lagi bagus
    tapi kalau buta kan nanti cam ne nak pandu kereta?
    hehe

  12. gerektua on

    ainun:
    tak perlu pandu kete… org mcm ni bg guna tongkat jer untuk memandu arah… huhuhu

  13. ieja on

    hahahhahah~~ lemah penglihatan mungkin..
    atau lemah pancaindera lbh tepat..merangkumi sumenye

  14. gerektua on

    ieja:
    hehehe lemah pancaindera jawabnya masuk gaung laaa..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: