Ooh aku terbangun lewat…

Pagi ni aku terbangun lewat… Kelam kabut gosok baju dan cari stokin… Aduh skali silap percaturan la plak, malam tadi aku basuh stokin yang ada… Kesudahannya…

image057

Nasib baik la stokin pakainya di kaki…

aduyai…!

19 comments so far

  1. zulkhair on

    Stokin bagi lelaki di kaki sendiri umumnya bukanlah suatu yang mustahak (masih ramai yang lebih gemar enggan berstokin biarpun sambil memakai kasut ‘kerja’). Hal ini barangkali menjadi lambang kepada lelaki yang suka berbicara dan berfikir darihal yang ‘besar’, ‘gah’, ‘pokok’ dan ‘global’. Buku yang dibeli oleh lelaki pula adalah buku yang besar2 – tak main beli buku2 yang kecil dan nipis. Lihat analisis saya mengenai stokin dan lelaki dalam http://ideamenulis.wordpress.com/2008/11/28/stokin-bagi-lelaki-merujuk-kepada-gambar/

  2. gerektua on

    waah siap buat analisis lagi… dasat… worite pasti akan baca…

  3. aida on

    nasib baik pakai stokin salah, kalau pakai yg ‘kecik’ tu kat luar, jadi superman pulak nanti….

  4. gerektua on

    aida:
    jawabnya sy terbang ke tempat keje ler hehehe

  5. isnsuhada on

    hahaha…chomelnya stokin…
    sok lusa jgn tersalah pegang isteri lak..
    hahhaa

  6. gerektua on

    isnsuhada:
    hehehe kalau kawin satu tu rasanya tak tersalah pegang, lain la kalau lebih tu ada kemungkinan tersalah pegang hehehe nk pegang isteri pertama terpegang isteri kedua, fuuh confirm merajuk aduyai…

  7. nurazah fathirah on

    ingat pesan ini…
    “org yg BIJAKSANA menulis ttg ILMU,
    org yg CERDIK menulis ttg PERISTIWA,
    org yg PANDAI menulis ttg ‘ORG LAIN’,
    Hanya org yg bodoh menulis ttg dirinya sndiri..”

    ~tidak salah untuk menulis ttg diri sndiri ttp janganlah keterlaluan..~
    am i right??
    barakallhufikum.. ^,^
    wassalam.

  8. gerektua on

    nurafazah:
    mutiara kata dari sapa tu ye?

  9. nurazah fathirah on

    waaaaahh!!~~ bile bce balik kan…mcm salah letak je..mcm nak sound jek bunyi nyer..maaf2!! ampun2!!

    mutiara kata yg diambil dr majalah Anis. errmm,, hasil tulisan Pahrol Mohamad Juoi. Katanya, pakcik dia yg pesan… Jangan menulis tentang ‘diri sendiri’.. Sebab kekuatan ilmu lebih ampuh daripada kekuatan peribadi..🙂 saja berkongsi. Moga blog ini penuh dengan manfaat..

    wassalam~~
    nurazah fathirah/azah

  10. gerektua on

    nurazah:
    hehehe tarak hal… lagipn ramai yang menulis ttg diri sendiri dlm blog, so kiranya ramai gak la yang b*d*h huhuhu aduyai…

  11. nurazah fathirah on

    err~~ suggest jer..
    alah,, bukan ke itu sekadar kata-kata dr pakcik dia??
    analogi yg hiperbola???!! gitu…😉
    haha

  12. nurazah fathirah on

    getuarek,, ana asif(kesal) sgt2 kalau kata-kata tu tak kene pd tmptnyer..haha
    errmm tp ambillah pengajaran yer~~
    “kekuatan ilmu itu lebih ampuh drpd kekuatan peribadi”…

    ~jom senyum ramai2~
    http://recordeddays.wordpress.com
    ~senyum sokmo~🙂
    ~ohaiyo gozaimashta~

    ok salam!!

  13. gerektua on

    nurazah:
    tarak hal…

  14. nurcahaya on

    panas nampak tajuk nie…

  15. gerektua on

    nurcahaya:
    biasa-biasa je isunya, cuma ye la, org kita kan… aduyai..

  16. IEJA on

    x syoknye baca komen nurazah tuh…bajet best je…poyos..ups….salah port lak ckp..ym jela ek

  17. gerektua on

    ieja:
    org byk ilmu mcm tu la… mungkin itu cara dia berkongsi ilmu dgn sy…

  18. عزه ناديه Izad Amza on

    fesyen terbaru..takpe~

  19. gerektua on

    izad amza:
    hehehe nampak stylo kannns… huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: