Aku juga serba kekurangan…

Bos Besar : Mana laporan prestasi staff ko? Dah seminggu aku mintak, tak bagi-bagi!

Aku : Aku tak mampu! Aku juga serba kekurangan dan banyak kelemahan.

Bos Besar : Tapi itu adalah salah satu tugas ko! Nak tak nak ko kena buat!

Bosan. Rimas. Serba salah. Benci bila manusia perlu menilai manusia. Kenapa la aku boleh terjebak dalam benda-benda macam ni!

aduyai…!

13 comments so far

  1. ainunlmuaiyanah on

    haha.. jgn malas2 nanti pretasi menurun.. huhu

  2. syahrilkadir on

    gerektua, standard la tu, bos dibayar untuk mengarah dan kita dibayar untuk menurut perintah

    ke kau yang bos besar tu, hehehe

  3. gerektua on

    syahrilkadir:
    aku hanya semut merah…
    makasih bro singgah kt blog gua…

  4. gerektua on

    ainun:
    hehehe malas tu tak la, tapi kurang rajin tu ada la skit huhuhu
    aduyai…

  5. !x0r@ on

    *off topic*
    dah p tgk Madagascar? hehehe

  6. gerektua on

    !xor@:
    blum… jika ada kelapangan, cadangnya hari ni, nak join? huhuhu

  7. !x0r@ on

    haha. Madagascar dah tengok la.. nk tengok BOLT tapi sok pagi dah balik kg la pulak.. huu..

  8. gerektua on

    !xor@:
    baru balik dr cineleisure, madagascar full house la plak… Pkl 5.30 br ada kosong itupn filling fast… Jap lagi kuar semula hehehe balik kg esok pagi, sempat lagi nk tengok hari ni hehehe

  9. aida on

    laporan prestasi kena hantar walau x suka…. SAYA YANG MENURUT PERINTAH

  10. gerektua on

    aida:
    tapi saya YANG TAK BERAPA menurut perintah… aduyai…!

  11. Bayan on

    Serba salah bila melibatkan orang yang berkuasa dan kawan sendiri. Aduhai….

  12. gerektua on

    bayan:
    sehingga hari ini laporan itu blum lagi dihantar… aduyai…!

  13. ieja on

    tulis je…
    ape komen2..sendiri mau igt la~~


Tinggalkan Jawapan

