Demam…

Slimut jgn x slimut.
Kang jadi mcm aku payah.

Dah sihat?

Terima kasih rakan dan rakan. Sms yang cukup bermakna. Aku memang jenis yang susah nak demam. Tapi bila sekali demam… Aduyai…! Punya la lama nak baik. Perkara yang aku lakukan untuk bagi cepat baik ialah berselubung dalam selimut, memakai baju tebal dan stokin. Bila bangun je badan berpeluh dan sedikit kebah.

Harap esok pagi aku baik sepenuhnya kerana banyak keja menanti…!

aduyai…!

8 comments so far

  1. aida on

    boleh selimut (selubung) tp kenalah ada kawan tgk2kan, nanti x berpeluh, sejuk terus… kaku…susah ! kak aida pun susah kene demam, last demam tahun 1997 masa tu kat KL. merangkak nak pegi toilet.. pegi klinik, kene cucuk kat ponggong… senyum smpai kat telinga Dr Kumar tu….. siot !

  2. gerektua on

    aida:
    hahaha masih lagi benafas… Mak aih cucuk kat situ tuu… Jangan Dr Kumar cucuk sy kt situ, senyumannya sampai ke telinga jugak sudah…

    aduyai…!

  3. Bayan on

    Semoga cepat sembuh. Khidmat anda diperlukan.

  4. gerektua on

    bayan:
    diperlukan untuk apa ye?

  5. nurcahaya on

    sound like demam teruk jer…
    siannyer…
    so dah ok ker sekarang???

  6. nurcahaya on

    sound like demam teruk jer…
    siannyer…
    so dah ok ker sekarang..

  7. gerektua on

    nurcahaya:
    alhamdulillah dh baik dh… sy ni kalau dh demam cukup risau, bkn apa coz jenis yg susah nk demam, rasanya utk tahun ni inilah 1st time demam… apapn dh ok dh…

  8. ieja on

    x demam lg thn ni..
    tp dh nak masuk thn baru dh
    alhamdulillah😉


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: