Surat Tamat Perkhidmatan…

Merujuk perkara di atas.

Dukacita dimaklumkan khidmat tuan ditamatkan serta-merta berkuatkuasa pada tarikh 9 November 2008. Pihak kami merakamkan ucapan terima kasih di atas perkhidmatan yang tuan berikan selama ini dan tiada sebarang pampasan akan diberikan di atas penamatan perkhidmatan ini.

Kerjasama daripada pihak tuan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Sekian.

Tamat Perkhidmatan

Tamat Perkhidmatan

Selamat Bertugas

Selamat Bertugas

Terjebak jugak aku…!

aduyai…!

15 comments so far

  1. bayan on

    Fuhhh…kusss semangat. Ingatkan nak berhenti kerja.
    Wahhh baju iris yang baru. Bila beli?

  2. gerektua on

    bayan:
    blum blh berhenti lagi…
    perjuangan belum selesai…
    sabtu… terjebak terjebak…
    aduyai…!

  3. nurcahaya on

    abis siapa pulak yg berhenti kerja???

    bj iris??? bj apa 2??

  4. gerektua on

    nurcahaya:
    hehehe
    bj aris = cermin mata

  5. forzasura on

    ape ni ? Aku memang tak paham orang-orang seni…. A technical person yang terperangkap dlm kalangan orang2 seni…. hehehe

  6. gerektua on

    forzasura:
    aduyai…!

  7. qdetactive on

    wah lebih ‘old school’

  8. bayan on

    Ngeh…ngeh ngeh…..
    Aduhai kawan-kawanku.

  9. gerektua on

    q:
    teringin nak pakai ala-ala spec johnny depp, tapi bila tgk ghope muka pakai spec tu…
    aduyai…!

  10. aida on

    tukar spec pun kena buat surat rasmi ye ! nak jaga hati ‘member’ yang dah lama berkhidmat

  11. gerektua on

    aida:
    hehehe begitulah adanya… Banyak jasa spec lama tu…

  12. aida on

    kalau dah dpt spec mata ‘laram’ yg lama jgn buang, bila terdesak yg lama kita cari tau !

  13. gerektua on

    aida:
    yapz haruuuus…

  14. nurcahaya on

    hehe..patut rrr x berapa paham…
    ingatkan tukar keja..ghupanya tukar spec..huhu…

  15. gerektua on

    nurcahaya:
    hehehe terima kasih kerana sudah memahaminya… hehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: