Butang baju melayu abang mana Pah…?

Di satu meja di sebuah kedai tomyam

Meja saya dan dia : Bla bla bla bla hummchaa

Meja kiri : hehehehe

Meja kanan : huhuhu

Meja depan : hahaha

Meja belakang : hihihi

Meja saya dan dia : Memang seniman agung. Tengok banyak kali pun orang masih gelak…

Harap bakal isteri aku tak salah faham bila aku tanya ‘butang baju melayu abang mana Pah…?’

aduyai…!

8 comments so far

  1. Bayan on

    Humchaa tu apa?
    Hahahha…Filem P.Ramlee, siapa yang boleh tolak? Bikin filem guna otak. Bukan bergantung pada alat.

    Untuk bakal isteri encik, sila belikan encik ini baju yang tidak berbutang. Hahahhahah

  2. gerektua on

    bayan:
    humchaa? entah biskut kot… seniman yg genius… ooh utk bakal isteri sy buatkan baju melayu sy yang guna zip ye…
    aduyai…!

  3. lydiarayyan on

    huh..mcm p.ramlee kah?

  4. gerektua on

    saya? tak la… mcm abg jamil jer

  5. saifulazrul on

    Bakal bini kalau tak nama ‘Pah’ atau di belakang namanya tak ada ‘Pah’ tak jadi skrip tu melainkan kita gelarkan ‘Pah’. Tapi silap-silap tak nama ‘Pah’ pun boleh jadi salah faham. Hehehe…

  6. gerektua on

    itu la dia… ditanya nya plak hah pah mana ni?
    pah bedah le jawab nye
    aduyai…!

  7. manlukeman on

    aku suka P.Ramlee..

  8. gerektua on

    maklukeman:
    saya pn


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: