Lambaian Baitullah…

Petang tadi aku menghantar mak bapak aku ke tabung haji di kelana jaya…
Yapz, mereka akan menunaikan fardu haji…

Semoga semua jemaah haji yang menunaikan rukun Islam kelima ini mendapat haji mabrur…
Amin…

Hmm lupa nak pesan kat mak aku supaya doakan aku dpt jodoh…

aduyai…!

12 comments so far

  1. Bayan on

    Aduhai, macam mana boleh lupa? Tapi rasanya mak abah encik mesti tak lupa punya doakan anak bujangnya ni dapat jodoh cepat. jodoh yang terbaik. InsyaAllah. Amin.

    Aduhai, theme ni buat tulisan sangat kecik. Sakit mato den……

  2. gerektua on

    Mudah2an… hehehe… sakit mata? guna eye mo ye… nak lg best guna minyak yuyi cap rimau

  3. qdetactive on

    Q doakan semoga mereka selamat pergi dan kembali.

  4. gerektua on

    Q:
    thanks bro

  5. aida on

    Doakan mereka sihat dan selamat kembali. Sebagai ibubapa pastinya doa untuk mendapatkan jodoh untuk anak2nya tak dilupakan.
    Kalau makan nasi minyak jgn lupa jemput !

  6. peihong on

    tetiba semalam gua miss deme sesangat….

  7. gerektua on

    aida:
    hehehe thanks pasti jemput

  8. gerektua on

    peihong:
    gua pn, alhamdulillah malam semlm terima call… semua sihat…

  9. peihong on

    gua baru dapat call tadi….

  10. zaghani on

    syahdunya…..semoga gerektua dapat jodoh yang baik…insyallah n amin

  11. gerektua on

    zaghani:
    Terima kasih bro… Mudah2an bro… Doa2kan la ye…

  12. عزه ناديه Izad Amza on

    semoga anda cepat bertemu jodoh…..aminn


Tinggalkan Jawapan

