Open house oh open house

Pagi – open house – makan banyak gak…

Tengahari – open house – boleh tahan la makan…

Petang – open house – tak la banyak sangat makan…

Malam – open house – makan sikit jer…

Tengah malam – open house – terpaksa makan gak, jaga hati tuan umah…

Lewat malam – sakit perut = bilik termenung

Subuh – sakit perut = bilik termenung

Pagi – terpacak depan mini market – beli pil chi-kit teck aun – lega skit

Tengahari – open house – risau nak makan – minum je

Petang – open house – takut2 nak makan – minum aje

Malam – open house – teringin nak makan – minum lagi

Sudahnya satu hari aku tak makan…

aduyai…!

6 comments so far

  1. Bayan on

    Makan tak beringat!

  2. gerektua on

    bayan:
    hehehe itu la dia… rambang mata dibuatnya… tambah2 bila ada satay…
    aduyai…!

  3. liz on

    hai..dah sihat tak?doktor kan dah pesan menjaga time makan bila raya.perlahan-lahan….erm…ada kentut tak?hehehihihih werk

  4. gerektua on

    liz:
    dh sihat dh… kentut? ada! tp kena lepaskan perlahan-lahan kerana takut kuar skali dgn … hahaha

  5. budak kampung on

    msti mkn x baca bizmillah tu..
    mkn sblm lpr, berenti sblum kenyag..
    ..erhgkk..Alhamdullillah..:p

  6. gerektua on

    budak kampung:
    hehehe baca tp makan satay susah nk stop huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: