Anak itik tok wi…

Sebuah lif di sebuah pangsapuri..

dinding kiri lif

dinding kiri lif

Orang itu : Apsal dia orang conteng dinding lif ni?

Orang ini : Dah ada orang merokok dalam lif? Tak elok untuk kanak-kanak, masuk lif bau asap.

Orang itu : Abis tu yang ni elok ke untuk kanak-kanak?

dinding kanan lif

dinding kanan lif

aduyai…!

4 comments so far

  1. bayan on

    Haahaa,…berbuih la mak abah nak terangkan kat anak-anak nanti.

  2. gerektua on

    bayan:
    semoga itu bukannya buih sawan gila ….

  3. Pembebel on

    Cakap je la salah ejaan tu. Yang betul nya: Sucker. Hehe.

  4. gerektua on

    Pembebel:
    Hehehe ok gak tu…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: