Akhirnya ketemu jua…

Balik keje – tido

Bangun – boring

Boring – kemas rak buku

Kemas rak buku – akhirnya ketemu jua

Akhirnya ketemu jua – remote tv

Remote tv – aku tak perlu bangun lagi untuk tukar channel tv

Aku tak perlu bangun lagi – kalori badan tak terbakar

Kalori badan tak terbakar – aku akan bertambah gemuk

Aku akan bertambah gemuk – aduyai…!

8 comments so far

  1. Bayan on

    Gemuk – kurangkan makan banyakkan senaman. Kan senang!

    Baru terbaca satu artikel tentang kita yang sanggup bersusah menggeledah satu rumah mencari remote sedangkan lebih senang jika kita bangun picit punat kat tv.

  2. tupat on

    lu mmg gemuk pun… hahahaha aku tau rupa bentuk perut ang tu…

  3. gerektua on

    tupat:
    lelaki tanpa perut (boroi) ibarat rumah tanpa halaman

  4. tupat on

    yeeee… bro.. aku sokong dgn kenyataan mu tu… ‘ibarat rumah tanpa halaman’

  5. elizsue on

    mcm kena gigit tikus je?

  6. gerektua on

    elizsue:
    hehehe itu hanya gambar hiasan semata2 huhuhu

  7. ieja on

    afdlin shauki??

  8. gerektua on

    ieja:
    big show huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: