Maka dengan ini…

Hari ini akhirnya lahir juga sebuah blog untuk diri aku…

Setelah ‘mengandung’ selama hampir 2 minggu dan berkat penjagaan serta dorongan dari sahabat iaitu cik bayan, maka dengan ini saya mengisytiharkan gerektua.wordpress.com lahir ke dunia maya pada 13 Oktober 2008 jam 10.31 malam…

aduyai…!

8 comments so far

  1. Bayan on

    Selamat datang ke dunia maya. Hish spesis apa ni, mengandung dua minggu je?
    heheheheh……

  2. tuapt on

    tahniah laa pada ang… kerna berjaya “melahirkan anak” alam siber n maya ni…. aku mcm x caya jer…. hahahahahahaa

  3. sesapa aje on

    salam…

    tumpang lalu. aku bertemu dgn laman ni pd pukul 7 mlm, 18 Okt. 2008. Emm…tahniah. So, secara keseluruhan apa yg u nk muatkan dlm blog ni? Moga akn byk beri ilmu kpd readers di alm maya…org2 spt aku yg suka bc blog org tp x b’minat x wat blog sendiri.

  4. gerektua on

    sesape aje:
    salam…
    makasih menjengah…
    apa sahaja yang terlintas…

  5. عزه ناديه Izad Amza on

    selamat berblog..

  6. gerektua on

    izad amza:
    makasih… selamat berblog utk kamu juga…

  7. mayyaclassic on

    ingatkan dah lama berblog. aku suka baca blog ni. simple, ringan, tepat, sinis, expressive dan kadnag-kadang hampeh.haha.

  8. gerektua on

    mayyaclassic:
    baru jer lagi… yapz terima kasih, dtg lagi ye… hampehgas…


Tinggalkan Jawapan

